wtorek, 29 lipca 2014




Cześć !
Dzisiejszy post będzie o makijażu, a dokładnie o kursie  makijażu w NA.LA  Pro Academy.
Ostatnie dwa dni z rzędu spędziłam w bardzo miłej atmosferze z dziewczynami oraz z mnóstwem kolorowych kosmetyków, które ja osobiście uwielbiam ;) Na widok tych wszystkich cudeniek oczy same mi się cieszyły. Nie mogłam się doczekać efektu końcowego.
Krok po kroku wszystko było przedstawiane i omawiane
przez Panią Make up Artist Natalię Stawiarską. Sama od dłuższego czasu interesuję
się makijażami, więc będąc jako modelka byłam bardzo podekscytowana
 i uważnie słuchałam Natalii ;) 
A o to parę zdjęć z kursu makijażu ;)

















Uwaga !!!
od września br. będzie możliwość zapisania się na kursy makijażu w NA.LA Pro Academy
(ilość miejsc ograniczona) w tym jedno już zajęte przeze mnie ;)
więcej informacji znajdziecie na fanpage'u https://www.facebook.com/nala.mua/info

2 komentarze: